Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Eva Kahns - 5 oktober 2011 12:22

Redan onsdag igen. Förkylningen håller isej, men värst är nog ändå hostan som håller mej vaken om nätterna, trots det så är jag uppe i ottan varje dag.

Får strax besök, gjorde ärtsoppa igår o det tänker jag bjuda på, får bli knäckemackor med ost till.

Var tvungen att elda lite idag, tur att det går så smidigt, vrida på strömmen till pelletseldningen o det dröjer inte länge innan elementen är varma!!

Fick lite björkved igår, men den ska ju klyvas oxå!!! Att elda med ved blir en underbar gó värme.

Har en del björkträd som ská fällas, det blir att be om hjälp, hoppas mina manliga kompisar ställer upp som de lovat!!

I em. blir det till att flytta ett skåp o kökssoffa, tror det blir bra att ändra lite.

Slut för idag.

Há nu en bra dag!!


Av Eva Kahns - 5 oktober 2011 12:22

Redan onsdag igen. Förkylningen håller isej, men värst är nog ändå hostan som håller mej vaken om nätterna, trots det så är jag uppe i ottan varje dag.

Får strax besök, gjorde ärtsoppa igår o det tänker jag bjuda på, får bli knäckemackor med ost till.

Var tvungen att elda lite idag, tur att det går så smidigt, vrida på strömmen till pelletseldningen o det dröjer inte länge innan elementen är varma!!

Fick lite björkved igår, men den ska ju klyvas oxå!!! Att elda med ved blir en underbar gó värme.

Har en del björkträd som ská fällas, det blir att be om hjälp, hoppas mina manliga kompisar ställer upp som de lovat!!

I em. blir det till att flytta ett skåp o kökssoffa, tror det blir bra att ändra lite.

Slut för idag.

Há nu en bra dag!!


Av Eva Kahns - 5 oktober 2011 12:22

Redan onsdag igen. Förkylningen håller isej, men värst är nog ändå hostan som håller mej vaken om nätterna, trots det så är jag uppe i ottan varje dag.

Får strax besök, gjorde ärtsoppa igår o det tänker jag bjuda på, får bli knäckemackor med ost till.

Var tvungen att elda lite idag, tur att det går så smidigt, vrida på strömmen till pelletseldningen o det dröjer inte länge innan elementen är varma!!

Fick lite björkved igår, men den ska ju klyvas oxå!!! Att elda med ved blir en underbar gó värme.

Har en del björkträd som ská fällas, det blir att be om hjälp, hoppas mina manliga kompisar ställer upp som de lovat!!

I em. blir det till att flytta ett skåp o kökssoffa, tror det blir bra att ändra lite.

Slut för idag.

Há nu en bra dag!!


Av Eva Kahns - 5 oktober 2011 12:22

Redan onsdag igen. Förkylningen håller isej, men värst är nog ändå hostan som håller mej vaken om nätterna, trots det så är jag uppe i ottan varje dag.

Får strax besök, gjorde ärtsoppa igår o det tänker jag bjuda på, får bli knäckemackor med ost till.

Var tvungen att elda lite idag, tur att det går så smidigt, vrida på strömmen till pelletseldningen o det dröjer inte länge innan elementen är varma!!

Fick lite björkved igår, men den ska ju klyvas oxå!!! Att elda med ved blir en underbar gó värme.

Har en del björkträd som ská fällas, det blir att be om hjälp, hoppas mina manliga kompisar ställer upp som de lovat!!

I em. blir det till att flytta ett skåp o kökssoffa, tror det blir bra att ändra lite.

Slut för idag.

Há nu en bra dag!!


Av Eva Kahns - 5 oktober 2011 12:22

Redan onsdag igen. Förkylningen håller isej, men värst är nog ändå hostan som håller mej vaken om nätterna, trots det så är jag uppe i ottan varje dag.

Får strax besök, gjorde ärtsoppa igår o det tänker jag bjuda på, får bli knäckemackor med ost till.

Var tvungen att elda lite idag, tur att det går så smidigt, vrida på strömmen till pelletseldningen o det dröjer inte länge innan elementen är varma!!

Fick lite björkved igår, men den ska ju klyvas oxå!!! Att elda med ved blir en underbar gó värme.

Har en del björkträd som ská fällas, det blir att be om hjälp, hoppas mina manliga kompisar ställer upp som de lovat!!

I em. blir det till att flytta ett skåp o kökssoffa, tror det blir bra att ändra lite.

Slut för idag.

Há nu en bra dag!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

evasblogg


Ovido - Quiz & Flashcards