Alla inlägg under februari 2011

Av Eva Kahns - 15 februari 2011 10:18

Godmorgon. Åter en kall morgon. Börjar snart resignera över denna ihållande kyla.

Strax igång med alla förberedelser, känns som om jag bara vill slänga vissa saker!! Men får nog allt försöka sansa mej lite.

Källaren blir nog inte så rolig?? Kan undra varför det ská sparas? Men men.....

Frukosten är klar likaså det obligatoriska kaffet, så lite energi finns nog. Detta var bara lite trams, (egentligen).

Hörs senare n´ån dag

Av Eva Kahns - 13 februari 2011 18:36

Nu äntligen har jag lyckats få bytt lösenord!!!

Så har även denna söndag försvunnit. (Kall natt igen, ja morgonen var oxå kall med blåst) Började med att Kören sjöng i kyrkan idag. Sen hem o började återigen planera vad o hur jag ská packa ner mina saker o tillhörigheter. Det ÄR mycket må jag säja. Måste skaffa fler flyttlådor.

Hade lite fest i fredags, fyllde ju år. Mina bästisar var här, blommor o choklad, de är bara bäst! En stor bukett tulpaner från en väninna som bor i Tyskland, vilken överraskning. En massa hälsningar telefonsamtal o kort.

Nu återstår o invänta vad denna vecka bjuder på? Förutom att packa o plocka!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

evasblogg


Ovido - Quiz & Flashcards