Alla inlägg under september 2010

Av Eva Kahns - 3 september 2010 09:40

Igår började körverksamheten igen, usch så ringrostig jag är. Till råga på allt så började vi att sjunga alldeles nya sånger, hemskt att höra sej själv, men det blir väl bättre. MEN roligt är det iaf.


Tänk vad veckan går fort. Nu börjar kroppen vänja sej vid den nya medicinen jag fick i måndags, ja trycket är fortfarande för högt o hjärtat gör som det vill, nu gäller det att há sprayflaskan beredd när det inte vill längre! Tappar orken o flåset, kan ej förlika mej med det.

Snart val, hur ská jag kunna välja hur jag borde rösta? Visst,vi  behöver vi en ny regering, men vilka gör det bästa för Sverige i framtiden, är väldigt kluven.

I kommunvalet kommer jag att rösta efter mina sympatier o ej som jag förväntas rösta, så det så. Har inget förtroende för "mina" folkvalda längre, ja tyvärr är det så.

Strax en tur till kyrkogården, sen blir det hem o börja "sanera" i hemmet.

Önska alla mina vänner en skön helg med vila o avkoppling. Hörs snart igen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

evasblogg


Ovido - Quiz & Flashcards